[VIDEO]Budak zaman sekarang tidak tahu malu

Pasangan ini bermesra didalam lif.masyaallah Dalam lif pun jadi kerja maksiat. Hmmmm macam macam budak budak zaman sekarang ni. Sudah hilang sifat malu semata mata untuk memenuhi nafsu binatang mereka.

Dimana nilai nya kesucian wanita itu.

Kahwin lah cepat cepat jika sudah tidak boleh tahan. Halalkan hubungan itu, itulah jalan terbaik dari membuat maksiat di tempat umum.

Dizaman kononnya serba moden dan serba canggih ni. Berhati hatilah, aksi aksi anda menjadi perhatian Paparazi. Tunggu masa dan peluang untuk upload dan viral kan di media massa. Jangan nanti bila dah malu baru nak menyesal. Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada gunanya lagi.

Berakit rakit kehilir berenang renang kemudian, bersakit sakit dahulu bersenang senang kemudian.
Keruntuhan akhlak zaman sekarang ni amat membimbangkan, pembuangan bayi dan sebagainya. Mula mula ringan bila dah sedap mula lah nak lebih kan. Ujungnya anak tak berdosa jadi mangsa. Kejam manusia zaman sekarang ni. Kejam sangat.

Jangan lah kita buat apa yang di paparkan dlm video ini. Ambil lah ia sebagai pengajaran. Jangan lah ditunjuk aksi aksi sebegini di tempat umum, kelak generasi akan datang akan mewarisi sifat sifat yang tidak baik yang telah kita wariskan kepada mereka. Renung renung kan lah.Sekian assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.

Sila tonton video:

Sumber – dharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *