[VIDEO] Sekali Terbang Atas Kepala Daa – Aksi Penebar Roti Canai Yang Serius Kelakar Buat Netizen Tergelak Terbahak-bahak

Makan roti canai adalah perkara biasa bagi penduduk Malaysia.

Penebar roti canai memainkan peranan yang penting untuk menjadikan roti canai lebih empuk dan sedap di makan.

Baru- baru ini tular satu video penebar roti canai yang mahir dengan aksinya menebar roti canai sampai terbang ke arah muka seorang pelangan wanita.

Wanita itu begitu terkejut apabila roti canai turun dari langit secara tiba-tiba.

VIDEO:

Komen-komen menarik dari netizen apabila melihat video tersebut. Kebanyakkan netizen melihat video itu merasakan sangat kelakar.

Roti betul-betul fly ni.. Salah mendarat..

Makcik tak payah pakai sunblock dah..

Cerita Lain

[VIDEO] “ANAK KAU MENAGIS NI, BILA NAK BALIK” – TELATAH ADIK ANAS MENYANYI MENGGAMATKAN KONTI SINAR

Apabila melihat keletah anak-anak kecil yang semakin membeesar sememangnya hati manusia memang mudah tercuit hati. LM pasti ramai antara korang yang follow anak-anak artis mahupun bayi comel kerana mahu melihat keletah mereka.

Tak dapat dinafikan keletah anak-anak kecil ni memang boleh buat kita tersenyum seorang diri kan?

Sebelum ini satu video mengenai seorang kanak-kanak yang comel telah mencuit hati netizen. Kanak-kanak yang dikenali sebagai Anas berlagak seperti kucing dan masuk ke dalam sangkar lalu diusik oleh bapanya membuatkan netizen geli hati dengan telatah comelnya.

Caption Ig

Hai Anas ni, comellah dia. Ni pun dia malu-malu nak nyanyi ni, papa dia kata kalau kat rumah ni tak ada malu dah.

Cute laa Anas ni..

Geram Tengok Anas ni…

Video Anas Dalam Konti SinarFM

Sumber: Ig Sinar

[BONUS] KOMPILASI VIDEO TELATAH ADIK ANAS YANG SERIUS KELAKAR, DAH VIRAL DI MEDIA SOSIAL

[Semua video ada di bawah]

Video memaparkan aksi comel kanak-kanak lelaki bernama Anas ini telah tular di media sosial. Telatah riang kanak-kanak ini telah mencuri perhatian netizen yang amat menyukai gelak tawa dan cara interaksi Anas bersama ayahnya.

Penat admin gelak tengok telatah adik Anas ini dan pandai juga si ayah melayan anaknya. Banyak kerenah betul tapi comel!

Bukanlah, Orang utan

Ini gukan udang, kudala

Alamak dah mati… macam mana ni

Nak beli pistol air, nak tembak papa

Baiknya kucing ini

Sumber: Youtube

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *