Seram Bapak Besar Benda Atas Tu, Bunyi Pelik Ingatkan “H4ntu”, Rupa Rupanya Buat Semua Tercengang

Video penuh di hujung artikel

Netizen: “Beso gilo tu…aduiii..klau aku confirm xlh nk amik video tu..adeii..”

Mereka dengar ada suara pelik kat atas siling, suara nya amat menakutkan dan mereka ingat ialah hantu. Walau bagaimana pun, mereka panggil abang bomba datang lihat apa yang atas kat siling tu.

Selepas abang bomba pecahkan dan benda yang kat atas siling tu muncul, semua orang terkejut besar, tidak sangka benda yang sembunyi kat atas siling tu ialah ular.. yang buat orang hairan dan terkejut ialah ular tu bukan kecil, tapi ular yang betul-betul besar sekali.

Kalau ular kecil masih boleh tangkap sendiri, kalau ular besar cam ni memang tidak berani nak sentuh dia dah.. nak dekati dia pun tak berani. Sebab ular yang besar mampu membun4h orang.

Tapi buat orang rasa sangat pelik.. cam mana ular tu boleh sampai kat atas siling tu? buat orang rasa pelik jer.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar pandangan admin lepas lihat video ni. Sekarang mari kita tonton video penuh di bawah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *