Kes Viral Tarik Kereta Sebab Tak Bayar, Ini Tips & Prosedur Yang Perlu Kita Semua Tahu

[video penuh berada di akhir artikel]

Selalu kita dengar pasal isu tarik kereta, kan? Kebiasaannya, orang yang ditugaskan tarik kereta oleh pihak bank rata-rata banyak yang menggunakan cara kasar. Tapi tak dinafikan jugak ada yang guna cara yang baik. Isunya mudah je, tak bayar ansuran bulanan, kereta anda pasti ditarik.

Tapi, macam mana prosedur sebenar nak tarik kereta ni? Kat sini kami share dengan korang prosedur sebenarnya oleh brader ni. Mana tahu, kalau-kalau korang berada dalam situasi ni, kan? Jom baca!

Bank perlu keluar notis

Hantar ke alamat terakhir anda

Prosedur nak tarik kereta

Tak patut dibuat macam sampah

Kesimpulannya, kita juga punya hak pengguna dan perlu tahu prosedur sebenar jika berlaku kes macam ni. Kadangkala, pihak bank sesuka hati je nak tarik kereta. Ada pulak yang jenis hantar samseng tarik kereta, memang lagi parah dibuatnya. Apapun, berhati-hatilah dalam menguruskan hal tarik kereta ni.

Sumber: FB Buzze Azam

Tak Bayar Ansuran Dan Bergaduh Dengan Pihak Tarik Kereta

Selalu kita dengar pasal isu tarik kereta, kan? Kebiasaannya, orang yang ditugaskan tarik kereta oleh pihak bank rata-rata banyak yang menggunakan cara kasar.

Tapi tak dinafikan jugak ada yang guna cara yang baik. Isunya mudah je, tak bayar ansuran bulanan, kereta anda pasti ditarik.

Tapi lain pula yang berlaku apabila sebuah video tular berlaku pergaduhan antara penarik kereta dan pemilik yang dipercayai seorang penjawat awam.

Pada mulanya mereka cuba berbincang tapi situais menjadi tegang apabila bahasa kasar mula digunkan oleh kedua2 belah pihak. Aksi pukul dan tendang berlaku di akhir video ini sehingga tular di kalangan netizan.

Seorang lelaki dilihat membuka baju dan menyerang penarik kereta tersebut, tapi dapat dileraikan oleh orang ramai.

SUMBER DARI FB THEEBAN RAVI

Kalau tak mampu bayar duit kereta xpayah la tunjuk kepala….. Walaupun u anggota IMIGRESEN…… Bagi la hormat kepada mereka yang tarik kereta tu….

Posted by Theeban Ravi on Isnin, 20 Ogos 2018

VIDEO:

Posted by Theeban Ravi on Isnin, 20 Ogos 2018

kredit: CELOTEHSAJA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *