Biar Betul! Sotong gergasi cuba terbalikkan board pelancong guna tangannya, Akhirnya ini yang terjadi

Hye semua!! video ini memaparkan seekor sotong gergasi yang cuba untuk terbalikkan board seorang pelancong yang sedang melepak-lepak diatas laut.

Kelihatan seekor sotong gergasi cuba mendekati salah seorang pengunjung seolah-olah meminta pertolongan dan cuba berpaut di bawah board pengunjung itu.

Kat malaysia ni byk jenis sotong, “sotong” auww auww  pn ada. Ni lagi menakutkan dari sotong gergasi ni. Jom kita focus balik ngan ape yang ada dalam video tu.

Dibadan sotong tersebut tedapatnya kesan-kesan calar dan luka-luka kemungkinan ia telah diserang atau sebaliknya.

Sotong  gergasi tu mendekati  dan melekat dengan board tu. Kalau kita yang tak pandai kawal board tu kompem terkencing takut giler kan. Apa lagi kalau yang dah pro.

Admin tak sangka kenapa surfer tu buat sesuatu kat sotong tu.Korang tonton video dibawah untuk mengetahui apa sebenarnya yang dilakukan oleh pengunjung tersebut keatas sotong gergasi itu.

Lihat kesudahan dalam video penuh di bawah

Sumber : dharian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *