Aliff Syukri Mengutuk Sajat Kerana Berpakaian Selekeh Di Negara Orang

Happy Go Lucky. Pengertian ungkapan ini sangat sesuai untuk Dato Aliff Syukri. Hampir setiap hari dia akan memuat video itu sendiri, bersama keluarganya dan dengan Sajat. Mengapa ia sajat?

Baru baru ini Aliff Syukri dikecam hebat di atas video yang dia muat naik ketika memarahi anak dia sebab anak dia tuang clorox ke atas pokok kesayangan Dato Aliff Syukri dan pokok pokok itu mati.

Kerana dalam video dia cuba memukul putranya dengan menggunakan sampah, banyak netizens mencirikan Dato Aliff Syukri sebagai bapa yang tidak boleh bertolak ansur hanya penyebab utama. Tetapi bagi mereka yang mengikuti kehidupan Aliff Syukri pasti semua tahu bahawa dia adalah bapa yang baik dan dia tidak akan melakukannya.

Lagi 1 tular di media sosial adalah dia merakamkan single terbaru beliau dengan berduet bersama Sajat dan seorang selebriti indonesia bernama Lucinta Luna, Ia pun menjadi bualan hangat terutama di negara Indonesia sebab Aliff Syukri mengambil Lucinta Luna sebagai pasangan duet.

Kanak-kanak Selekeh Bini Gunakan Aliff Syukri Out?

Dalam video terbaru Aliff Syukri, dia berkata berapa cepat anaknya dan isterinya Datin Shahida digunakan sebagai Aliff sendiri. Ini adalah ketika mereka berada di Singapura kerana Ekspo. Rupa-rupanya video ini apabila mereka mahu turun untuk sarapan pagi. Adalah manis bahawa keluarganya telah keluar, wajah anak-anaknya masih mengantuk.

ANDA MENGGUNAKAN PAKAIAN?

Tidak senang melihat Sajat memakai pakaian biasa dan kali ini Aliff Syukri sanggup berkata lagi, katanya, Sajat tidak malu mengenakan pakaian seperti itu di Singapura. Hehehe! Mari kita berikan video di bawah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *